Update

Hej! Förlåt för urusel uppdatering! Jag har haft fullt upp hela dagen verkligen. I hoppningen så kändes hon rätt så lugn på framridningen och framhoppningen, på banan var hon också lugn och fin! På första och andra hindret så hade jag lite undertempo och så kom jag lite konstigt på tvåan så hon stannade faktiskt.. Det har hon aldrig gjort förut! Men det var mitt fel jag slutade driva, slappnade av helt enkelt! Dom andra hindrena kom vi kanske lite fel på men jag satte upp galoppen lite mer! Fick två tidsfel också eftersom hon stannade så 6 fel totalt. Sen var det ju utställning, gick med henne mycket och sprang lite, sen fick hon äta lite också! Det var hoppning fortfarande så det var precis prisutdelning i sista klassen, när det var ärevarv så satte dom på värsta musiken och dom börjar klappa, vad gör Dusty då? Jo, hon småstegrade och galopperade iväg.. LÖS HÄÄÄST! Jag var ju inte alls beredd på det så jag kunde ju inte göra så mycket än att springa efter henne x) men det gick bra, hon sprang inte så långt! Sen på utställningen så ville hon inte stå still så jag tror det drog ner väldigt mycket men 35 p och brons! Så jag är nöjd! Dusty är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0