Dagens GRYMMA dressyrträning 21 juni 2012 ♥

Jag vet inte hur jag ska beskriva träningen, den känslan jag hade idag, den kommer jag leva länge på ♥
Jag kände redan när jag red fram att hon var riktigt riktigt fin! Skrittade fram några varv för att sedan korta tyglarna och jobba henne, hon var så himla mjuk och fin i munnen, formen var kanoners! När träningen började så pratade jag och Erika lite först, hon sa att hon såg jättefin ut och att hon har fått en jättfin överlinje, kul att höra! I början av träningen red jag snett igenom, om ni tänker er skänkelvikning fast att jag flyttade framdelen bara och felställde, det gjorde vi först, den sista kände jag hur jag fick tag på henne! Hon var så GRYMT fin hela träningen, vet inte hur jag ska beskriva! 
Bild som Erika tog :D
Jag kände hur hon lyfte upp ryggen och att hon jobbade med bakdelen, vi red mest lite basic-grejer sådär, ökade lite på volten och lite sånt! GRYMT fin var hon! I galoppen så kunde jag samla henne mycket bättre, hon var riktigt fin där med! Red lite förväd galopp, det gick också jättebra bara att hon ökade så det gick lite fort men jag är så himla nöjd! Det kunde inte gått bättre, och om Erika svor för att det gick så bra så är den nog bra! ^^ Erika filmade lite faktiskt så bjössar på det! :D 
VÄRLDNS BÄSTA PONNY, jag älskar dig mest ♥

Kommentarer
Postat av: frida

riktigt fina!! :D <3

Svar: Nawsi, tack! :D <3
Amanda

2012-06-22 @ 11:16:53
URL: http://allround.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0