Dustys och min sommar!

Min och Dustys sommar kommer vara rätt lugn, ska träna så mycket som möjligt för den 27-29 Juli så är det Connemara SM som står på schemat! Blir nästan inga tävlingar innan, ska träna massor! 
 V.26 så åker jag till Spanien, på Söndag åker jag så då ska Majas syster Stina ta hand om Dusty, då ska hon få vila har vi bestämt, Stina kanske tar någon promenad om hon vill! 
V.27 Jag ska rida men ta det lugnt.
V.28 Så åker jag till västkusten, hon vilar några dagar och blir riden i slutet av veckan.
V.29-tävlingen: Så ska jag rida igång henne ordentligt tills Connemara SM!

Meetinget då, den 27-29 jo så här är det:
27 Juli: Dressyr LB:1 LA:1
28 Juli: Utställning
29 Juli: Hoppning LC A:0+A:0
Ska bli riktigt spännande, det är i Norrköping så det ska bli roligt! :D
Ska ni dit/fota?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad midsommar, ha en underbart fortsatt dag. Kram! <3

Svar: Tack så jättemycket! kram <3
Amanda

2012-06-22 @ 17:15:42
Postat av: sarah

hur anmäler man sig till connemara sm? :) kram

Svar: Jag gjorde det på tdb :) Kram
Amanda

2012-06-22 @ 20:01:17
Postat av: Frida

Håller tvävligarna på hela dan??
när ungefär tävlar du skulla jätte gjärna komma och kolla, ska försöa göra det ! ;)

Svar: japp, i tre dagar. Jag vet inte när jag ska tävla, asså tider :)
Amanda

2012-06-23 @ 10:45:01
URL: http://fridabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0