Gästbloggning - Cornelia

Mitt namn är Cornelia och jag har fått äran att gästblogga här hos Amanda.
Jag vet inte riktigt hur jag ska börja men jag heter som sagt Cornelia, Cornelia Lindkvist jag är 14 år eller 15 beror på hur man ser det ;)
född år 97 i alla fall.
 
På min fritid så är jag antingen med vänner eller rider, jag har två c-ponnyer som jag tävlar på en vid namn Pilens Flash som jag tävlar LC/LB hoppning med som jag har tänkt debutera LA på pay and jump med nu i veckan, alltså 1m.
Flash är ett sto med mycket egen vilja född 02, hon är 138,5 cm i mank höjd och har varit i min ägo i ca. 4,5 år och under dom åren har vi haft mycket motgångar men nu det här året mer framgångar.
Sen har jag även en låne ponny vid namn Dimmans Miranda som jag lånar av Emma Johansson.
Pyret som hon kallas är maxad c-ponny och är född år 1993, hon börjar alltså komma upp i lite ålder men hon är lika pigg och glad för det!
Med Pyret så tävlar jag LD/LC hoppning, med henne har jag deltagit i Mullhyttans div III hopplag.
 
I juli är tanken att jag ska ta med mig Flash ner på New Forest SM, för att läsa om min väg dit och om min övriga vardag så tycker jag absolut att ni ska klicka in här --> http://cornelialindkvist.blogg.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0