GÄSTBLOGGNING - FANNY

Hej alla Amandas goa läsare!
nu ska jag nämnligen gästblogga här så vi kör väl igång..
Jag heter då Fanny Börjesson,
jag är 13 år sen ett par dagar sen, jag är väl ungefär som alla andra i min ålder,
halv galen oså, haha!
jaja, när jag inte är med vänner eller i skolan så är jag oftast i stallet eller fotograferar.
Jag fotar med min Nikon D300 och ett Tamron 70-300 mm objektiv som jag har ägd i lite mera än ett år.
och annars som sagt är jag i stallet, där jag rider en riktigt underbar D-ponny som heter Flykt Kila, men vi kallar henne för Kila.
Kila är född 1993 och är en kallblodstravare, dock är hon inte ens inkörd för hon är bakrädd..
Kila är ca 146 cm i mkh, och med henne har jag startat
en pay&jump, 2 klubbhoppningar och klubbmästerskap som vi kom 2 i!
inte så stora och många "tävlingar" för Kila går inte att lasta.
men jag personligen tycker inte tävlingar är det viktigaste heller..
Jag blev medryttare på Kila i Septemeber 2010 så jag har ridit henne i lite mer än ett och ett halvt år.
vet inte vad jag mer ska berätta, men ni kan ju kika in på min blogg som ni hittar här ! :)
bjuder på lite bilder också!


visst är hon fin ? :D
Tack så mycket Amanda för att jag fick gästblogga!
du är grym vännen,  älskar dig mandis! <3
//Fannyboorjesson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0