Gästbloggning - Frida & Bella

Mitt namn är Gabriella Hammarström och jag är 12 år. Mina intressen är ridning och så spelar jag fotboll. Jag rider på Folkatorp. Men dom ska ju gå i konkurs så jag kanske ska bli medryttare eller så kanske jag ska börja på en annan ridskola. Den 25-30 juni så kommer jag och Frida dra iväg på ett ridläger i Lindesberg. Vi längtar jätte mycket till det. Jag vill ha en häst som heter Simson han är en tinker och så är han 145 cm i manken och är född 1999. Det står på deras hemsida att han är jätte duktig på skänkelvikningar(stavning). Men till hösten ska alla hästar där på ridlägre säljas förutom islandshästarna då. 
Simson
På folkatorp hade jag en favorit häst som heter Karlo han är en tysk ridponny och är också 145 cm i manken och är född 1997. han är brun. Väldigt stark men om man får rätt band mellan han och ryttaren så är han jätte duktig. han har som högst hoppat 120 cm men mig har vi hoppat 70-75 cm.
Liten bild på Karlo.
 
 
Hej! Jag heter då Frida och är snart 12år. Mina intressen är ridnig och cheerleading.
Jag och Bella ska ju på ridläger och då vill jag ha en häst som heter Kettic, Kettic är född år 2000 som jag och Bella ;) och han är 125cm i manken
 
Kettic <3

 
 
 Ja jag red ju också på Folkatorp isamma grupp som Bella förut där var min favoit häst Tarragona hon är ett arab/russ på ca 20år. Tarragona var välfigt tjurig i boxen och försökte bite en ibland i rdnigen var hon svår i bland hon tar inte alltid skänkeln. Men de Bästa Tarragona vet är att ridaut och ta en hälig galopp sträka
 
Tarragona <3

 
Vi har också en blogg tilsammans den handlar om hästar vad vi gör på fritiden och så slofallet våra favo hästar mm. Vi skulle bli jätte glada ifall vi ni följde oss på blogglovin. Om ni följer oss följer vi er. Ni får gärna gästblogga på våran blogg om ni vill det så lämna en komentar.
Så ta och titta in på: www.fridabella.blogg.se
Bildera gick inte att få större ä vad dom är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0