Gästbloggning - Linn

Hej!
Jag har fått i uppdrag att gästblogga här hos Amanda medans hon är på semester. 
Mitt namn är Linn Forsström och jag bedriver bloggen www.linnforsstrom.blogg.se som är en ren hästblogg med dressyr och avelsinriktning. Jag bedriver Stuteri Ängsbacken - New Forest Stuteri, tillsammans med min mor. 

Jag tävlar ponnyer på reg. LA nivå med mål att kvala Nationellt och starta FEI nästa år och därmed förhoppningsvis komma med till SM. 
Min främsta tävlingsponny heter Cherry IV och hon kom till mig för utbildning/tävling i oktober 2010. Jag fick forma om henne och utbilda henne från scratch och jag trodde aldrig vi skulle komma såhär långt. Resan har varit lång men vi har redan samlat på oss en hel hög rosetter. Vi vann debuten med 70%, har vunnit en reg. LB:1 på 74% och vann även LA debuten på 68% - med 21p marginal. Hon är fantastisk. 
Mina andra ponnyer heter Linus, Ängbackens Cocopop och Ängsbackens Holypop. 
Amanda och jag har tävlat ganska mycket mot varandra och jag måste passa på att berömma Amandas jobb som hon gjort med Dusty, de blir vassare och vassare för varje dag som går!
 
Vill ni veta mer om oss - besök oss på www.linnforsstrom.blogg.se :)

Tack Linn, vad gullg du är! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0