MINI-TÄVLING!

Nu tänkte jag ha en lite minitävling här på bloggen, en liten annorlunda tävling!

Hööks har ju en foto-tävling just nu som jag är med i och då tänkte jag såhär att, om man vill vara med i tävlingen och ha chans att gästblogga på min blogg så går man in på den HÄÄR länken, röstar på mig, skickar ett mail till mig och så lottar jag ut 5-10 st [beror på hur många som är med] Och dom kommer att synas på min blogg? Låter det som en kul grej? :D

Tävlingen kommer upp i veckan om det är några som vill vara med!

Kommentarer
Postat av: JonnaP

Jag håller med om ditt bloggnamn! Din ponny är perfect! :O<3

Ha en super dag och lycka till med ponnyn! :)

Svar: Hihih naw :D Ååh, tack! :D <3Tack detsamma, ha det bäst!
Amanda

2012-06-18 @ 21:29:23
URL: http://munsborodarragh.blogg.se
Postat av: Patricia - ny blogg: zmurfs.blogg.se

Hej Patrica här! Ni känner nog igen mig ifrån ponnynceline.blogg.se? :) Nu är det så att jag tillsammans med mina kompisar Sanna och Vendela har startat en blogg tillsammans. SÅ gå gärna in och kika och följ oss där :)

Kram!

Svar: Jajjamen, visst kommer jag ihåg! var roligt, den var riktigt fin! :D
Amanda

2012-06-18 @ 21:52:30
URL: http://zmurfs.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Du har en jättebra blogg, har en fråga. Använder du väst när du rider dressyr hemma också ?:D

Svar: Tjenare! Tack så jättemycket! :D Jajjamen, det gör jag! :D
Amanda

2012-06-19 @ 08:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0