PAY & JUMP - LITTLE DUSTY WIND ♥

Det har gått jättebra idag, hon hoppar verkligen, min hoppeponny♥
Framridning/framhoppning till 75 cm: På framridningen så red jag lite bara, travade runt och galopperade några varv, kände lite på henne helt enkelt. Hon kändes fin! Sen gick jag in i ridhuset och hoppade fram, på en pigg pålle! Men vi fick riktigt bra språng på hindrena, hoppade två gånger på varje, är nöjd! Sen fick jag vänta ett tag så skrittade henne lite, sen gick jag in på banan och hoppade. Var så himla nervös, vet inte varför xD
Banan, 75 cm: Jag har fått igång galoppen lite bättre nu, ibland går det väldigt fort men hon tycker det är så himla roligt! Jag fick trycka på henne några gånger, men det blir inte bättre, jag stressar över henne att hoppa, jag vill bara ha det över, men annars gick det bra! 1an & 2an gick bra, 3an skulle jag trycka på henne men då trampade hon om när jag trodde att hon skulle hoppa = att hon kommer jättenära och rev, det var mitt fel! Sen kom vi bra på resten, så jag är jättenöjd! :D
framridning/framhoppning till 85 cm: Red inte så länge, samma som i 75. Travade runt lite samt lite galopp, hon kändes jättefin! Skrittade lite och sen gick jag in i ridhuset för att hoppa en gång på varje hinder, det kändes riktigt bra, hon kom bra på hindrena! Skrittade ut och checkade banan, snackade lite taktik [^^] med Cassandra för att sedan gå in på banan!
Banan 85 cm: Hon var piggelin! Vi kom nära på några hinder, på 2an så blev det väldigt fel haha! Men min prinsessa klarar allt ♥ Cassandra sa att jag skulle vänta på henne för det var som jag sa förut, jag jagar iväg henne, jag vill bara a det över men jag försökte ta det lugnt och vänta på henne, det gick väl sådär men jag är nöjd! Felfri! 
favoritbilden
Jag är suuuupernöjd med min älskling, hon tycker det är så roligt! ♥
Dusty och Splash i hagen 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ridskor på vissa bilder och stövlar på vissa? Vrf?:) svara gärna i ett inlägg :D

2012-06-21 @ 12:20:38
Postat av: Fanny Jaensson

har du bara en ridstövel? :P<3

Svar: Haha ja, den andra var trasig xD <3
Amanda

2012-06-30 @ 14:14:57
URL: http://hovskrape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0