RESULTAT - LAXÅ RIDKLUBB - LB:1 & LA:1, LITTLE DUSTY WIND ♥

Dagens tävling har varit underbar, Dusty har skött sig otroligt bra!

LB:1 Framridning:
Red på en utebana och det gick inte så bra, det blåste storm, hästar överallt mycket att kolla på så jag kände att jag inte kunde rida fram där, hon var ofokuserad så vi red in i ridhuset istället och där var hon mycketmycket bättre! Hon blev riktigt fin! Gjorde lite travökningar, volter och lite sånt som är med i programmet och det gick suveränt! :D I collenctingring så blåste det en del men asså hon brydde sig knappt, blåst är inte Dustys grej annars men nu var det som ingenting, bästa ponnyn ♥ Man fick inte rida in på banan direkt men man fick rida runt så det gjorde jag och shit var fin hon var, så grymt fin!

LB:1 Banan: Hon kändes riktigt fin men det var jag som krånglade till det, red slarviga vägar och lite så men hon var kanonfin! Serpentinerna vart jättebra, fick 8 på båda, galoppen var hon fin i men kunde varit lite lugnare men annars super, jag är grymt nöjd över henne men jag red slarviga vägar så det kunde ha varit bättre! Vi fick 65.52 % och kom 3:a plats! :D Asnöjd med procenten!
På prisutdelningen så var hon en annan ponny, hon stog stilla! :o Har inte hänt i världshistorien haha, men idag så stog hon still, tills ärevarvet.. hehe.. Då var det full fart, så söt var hon! :D


LA:1 Framridning: Red lite skänkelvikningar, ryggade och lite sånt, hon kändes riktigt fin! Någon skänkelvikning blev riktigt bra, galoppen var sådär, hon vart lite stark så då kunde jag inte samla så som jag ville men blev helt okej. Gjorde lite förvänd galopp också, gick bra men kunde varit bättre! Travökningarna var fantastiskt fina, asså då menar jag det verkligen, Annars var hon riktigt fin!

LA:1 Banan: Hon kändes jättefin! Red lite slarviga vägar här igen men ja, det blev som det blev, hon bytte inte i galoppen i alla fall så framsteg har vi gjort! Själva galoppen i sig var hon ganska fin i, hon rustade väldigt mycket så då kommer jag lite i obalans så då blev inte vägarna så bra. Skänkelvikningarna blev inte heller så bra, jag var otydlig så det blev som det blev haha! Ryggningen blev jättebra, lite snett men då ska man vara petig! Annars är ja jättenöjd! Det är våran andra LA så jag hade inga krav på oss alls! Vi red ihop 61.58 % Chockad blev jag och jätteglad! :D 
Jag är så himla nödjmed dagen, Dusty har skött sig så himla bra! Världens bästa ponny ♥


Min kärlek till dig är obeskrivlig, jag älskar dig mest av allt ♥

Kommentarer
Postat av: Wilmam

Superfin blogg :)

2012-06-02 @ 21:55:08
URL: http://wilmafur.blogg.se/
Postat av: elinochjuliaisbest

Amanda kan du fatta att du är grym?<3 Mvh Julia!<3

2012-06-02 @ 22:12:56
URL: http://elinochjuliaisbest.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0