The best thing i ever had ♥

Dagens ridpass gick så himla bra, är så galet nöjd! Hade en sjukt bra känsla genom hela ridpasset, den känslan är obeskrivlig ♥
Skrittade fram henne några varv åt båda hållen, sen kortade jag upp tygeln som vanligt och jobbade henne. Red mycket serpentiner där jag även ställde och böjde henne, hon kändes jättefin! Berömde henne massor när hon gjorde rätt och hon bli så himla glad när jag gör det, det blir jag med, hihi! :D Travade igång henne lite smått och hon var så himla fin! Mjuk och fin i munnen och hon petade inte ut bogarna!

Tänkte inte så mycket på formen, gav henne lite mer uppgifter istället men hon gick ju i form ändå men ah! Gjorde svaga skänkelvikningar, öppnor/slutor som faktiskt gick ganska bra! En öppna blev förvånadsvärt bra faktiskt, så det var kul! Sen satte jag mig ner lite och jag var så glad, hon var så himla mjuk och fin! Fattade galopp och hon var lika fin där, jag har fortfarande lite svårt att samla henne i högergaloppen, kommer inte ner i sadeln men annars så var hon hyffsat samlad och gjorde fina 10m volter! 

Ställde mig upp i lättsits så hon fick sträcka ut och frusta lite, sen samlade jag ihop henne och gjorde samma sak i sandra varvet, avsaktningarna blev riktigt bra, hon satte under sig bra med baken. Direkt efter avsaktningen satte jag mig ner och gjorde en travökning, den ökningen vart riktigt bra! Sen travade jag av henne och klappade om henne, är så galet nöjd, hon var så fin! Sen skrittade jag vägen med Sofia.

Världens bästa ponny♥


Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Underbart finna bilder ! :D

Svar: Åå tackk! :DDD
Amanda

2012-06-19 @ 12:18:17
URL: http://ryttareochhast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0