With every heartbeat

Tjenare! idag så har det varit en superbra dag! Mamma och jag har shoppat loss kanske man kan säga, men det var så himla bra köp! Det jag köpte får ni veta imorrn! :D 
I alla fall så kom bästa laget till final och kom 6:a, så himla bra är vi! Vi var där från 08.00-17.00 så jag var lite trött men till stallet skulle jag så när mamma och jag var hemma igen så bytte jag om lite och åkte till min älskling ♥ Mamma hängde med och gjorde stallsysslorna idag så jag gosade med Dusty och borstade rent henne, lortgrisen hade rullat sig så borstade henne ett tag! Sen gick vi ut på en jättemysig promenad, inte så lång men tillräckligt :) Hon fick äta lite gräs och gotta sig! Sen skrittade vi hem igen, ställde in henne i boxen, pussade godnatt och åkte hem!

Bilder från idag på min fina ♥

Tyvärr så blev det inga bilder [det spöregnade så det skulle inte blivit några bra], tog några med mobilen så jag skulle ha något att visa er men det gick inte att ladda in dom i datorn, får se om det går snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0