You are my number one ♥

Idag när jag kom till stallet så tog jag in Dusty direkt, min finaste ♥ Mamma hängde med och hjälpte mig med stallsysslorna + lite annat. Medans hon gjorde det så gjorde jag i ordning Dusty för ett pass på banan, borstade av henne och sen åkte sadel + tränset på! Skrittade ut till banan sen för framskrittning.
När jag hade skrittat fram kortade jag upp tyglarna och jobbade henne, hon var superfin! Gjorde lite serpentiner och olika krumelurer, hon kändes jättefin! Travade fram henne och hon kändes superduperfin, så glad över det! Så jag gjorde samma som i skritten + att jag gjorde lite skänkelvikningar. Skänkelvikningarna blev riktigt bra idag, supernöjd över dom! 
Galoppen var hon också jättefin i, galoppfattningarna blev jättebra, ja, hon var kanonfin helt enkelt! Red igenom LA:n en gång och det gick helt okej, jag blev lite passiv men hon var superfin! Travade av henne sen och hon var så himla fin! Stora fin kliv tog hon, skitfin var hon!
Skrittade av henne och gick in i stallet sedan, friserade henne, masserade, spolade av rumpan + benen, flätade manen, och gosade med henne ♥ Det var nog det jag gjorde, lite annat också. När vi var klara i stallte så åkte vi hem igen, pussade godnatt på henne och sen åkte vi hem!

Kommentarer
Postat av: Janie

sv: Aw tack :D<3 Säg bara till om du vill beställa! Kram<3

2012-06-01 @ 23:08:29
URL: http://captureyourdream.blogg.se/
Postat av: Janie

sv: Aw tack :D<3 Säg bara till om du vill beställa! Kram<3

2012-06-01 @ 23:08:29
URL: http://captureyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0