You are the only thing that I need to be happy ♥

Idag när jag kom till stallet så pussade jag på min älskling först, sen gick jag in i stallet för att mocka, packa hö, göra krafften och lite annat sen hämtade jag Dusty och började borsta henne lite, sen på med sadel och träns för att sedan skritta ut på banan med Maja! Det regnade men vi gav oss ut i alla fall, såklart ;) Vi skrittade vägen först och sen gick vi in på banan, då regnade det ännu mer och Dusty går så konstigt med huvudet och hela hon när regnet kommer åt ett våsst håll så just då blev det lite konstigt när jag jobbade henne men annars var hon riktigt fin faktiskt! 
Jobbade henne med lite volter och halter, red mest på rakt spår idag faktiskt men i alla fall så var hon jättefin! Traven var superfin! Sen började det hagla när vi red också, Dusty brydde sig inte så det var skönt! Fattade galopp också och shit vad pigg hon var! Så jag reacade på lite ibland och kände på as och broms, gas funkade super men broms funkade sådär haha :D Samlade ihop henne lite sen och då blev hon riktigt fin! Sen skrittade vi vägen igen och plötsligt börjar Dusty halta.. PANIK!!! Men då var det en str sten som hade fastnat, skönt ändå så det inte var något annat! Sen gick vi in och fixade massor! Och nu sitter jag här hos Maja och ska sova snart! Ses imorrn!
finaste♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0