Baby you light up my world like nobody else ♥

Idag när jag kom till stallet så började jag med att hälsa på min älskling i hagen ♥ Sen gick jag in i stallet för att mocka, packa hö, göra betfor, byta vatten och allt sånt! Sen gick jag ut vid containern som vi slänger det som vi har mockat och fixade lite där runtomkring, så det blev lite snyggare i alla fall ! :D Sen efter det så gick jag ut på banan för att lägga fram lite bommar. Sen hämtade jag Dusty och gjorde i ordning henne, hon var superduktig när jag gjorde det ♥
RIDPASSET: Det gick riktigt riktigt bra! Hon var lugn hela ridpasset, solen strålade, så härligt ♥ Men i alla fall så skrittade jag fram och började jobba henne lite och sedan trava fram henne och lite galopp. Hon var superfin! Sen gick jag över till lite mer jobb, lite volter och skänkelvikningar och skänkelvikningarna blev förvånadsvärt riktigt bra vissa av dom så dom är jag nöjd med! Galoppen ska vi inte snacka om.. hohh svimma inte nu, HON VA ASFIIIN!!! Åå, kan inte beskriva känslan, så sammarbetsvillig och jobbade på som bara den, så sjuukt fin! Sen efter det så travade jag igen över lite cavalettibommar och vanliga bommar som låg på marken och det gick riktigt bra, hon blev sjukt fin sen när jag travade av henne, så jag är mer än supernöjd idag ! :D
Jag har världens bästa ponny, finns ingen bättre ♥

Kommentarer
Postat av: Clara

Hoppas du får en bra dag! :-)

2012-03-22 @ 10:12:47
URL: http://topelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0