Dagens ridpass 1/3 - Dusty ♥

Idag var det en stressig dag ! När skolan var slut cyklade jag hem i världens fart för att slänga i mig lite mat och sen byta om och sen efter 10 minuter styrde jag cykeln mot stallet. När jag kom till stallet började jag med att mocka och jisses vad lättmockat det var tog typ 10 minuter ! :D *stolt*

Sen tog jag in Dusty och gjorde i ordning henne för att klättra lite, jättemysigt ♥ Och när jag red så kändes hon lite uppstressad på något vis men jag försökte vara så lugn som möjligt och pratade med henne massor, berömde henne jättemycket och försökte lugna henne. För när jag har klättrat förut så har hon stressat lite så jag är jättenöjd idag för att hon ändå höll sig cool liksom. Så jag klättrade i solskenet i ungefär 20-25 minuter sen skrittade jag hemmåt igen och jag tänkte ''ska jag gå in på banan och jobba henne lite i skritten eller ska jag inte det'' Men jag kom fram till att inte göra det. [jobbade henne litelite när jag red hem från backarna bara] För jag tänkte att det kunde vara skönt att inte behöva jobba, tror hon uppskattad det också hihi ! Så ja, sen åkte vi till årsmötet med klubben och kollat på snygga klubbkläder och massa kul ! Och nu sitter jag här och ska kolla på TV snart, vi ses !

mitt hjärta, mitt allt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0