Dagens ridpass 19/3 - [Dusty ♥]


När jag kom till stallet började jag som vanligt med att hälsa på min älskling i hagen och sen gjorde jag klart stallet. Sen hämtade jag henne i hagen och ställde upp henne på gången för att borsta. När jag tog av alla täcken så fick hon några stötar och jag tyckte så synd om henne :( Och när jag borstade så fortsatte det så, titt som tätt, sen fick hon en liten liten stöt av mig och jag vill ju klappa på henne och så men jag fick hålla händerna i styr, det var svårt ska jag säga er, haha ! xD
När jag hade gjort i ordning henne så skulle jag ju rida ut men det blåste storm ute, och då menar jag verkligen storm! Så jag kunde inte rida ut som jag ville för om det skulle välta någor träd eller något, ni fattar nog. Så då fick jag rida på banan idag igen.. Men jag tog det lugnt skrittade mest i 30 minuter och sen 10 minuters trav, och hon var riktigt fin! Lugn och avslappnad, så jag är jättenöjd! :D

Världns bästa ♥

Kommentarer
Postat av: Emma - hästblogg

kul att det gick bra!:D

2012-03-21 @ 21:57:11
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0