Dagens ridpass 26/3 - [Dusty ♥]

Dagens ridpass gick superbra, Dusty var pigg och glad men det blev bra energi av alltihopa!
När jag kom till stallet började jag med att mocka och packa och allt sånt, sen tog jag in Dusty så hon fick äta lite och sen så gjorde jag i ordning henne för ett pass på banan!
Ridpasset i helhet gick ganska bra hon var lite på tårna men ibland var hon riktigt fin! Men jag började passet som jag alltid brukar, jobbar henne i skritten. Och hon var fin då, gjorde lite skänkelvikningar och volter. Sen travade jag igång henne och hon var på hugget, hon hade sån power i steget och trampade på jättemycket! Så jag körde lite travlängningar och shiiiiet vad bra dom blev, hon trampade på sjukt bra! Sen i traven så var hon också fin, inte wow men fin! Sen fattade jag galopp och lät henne rulla på i hennes egna tempo i lättsits, sen satte jag mig ner och försökte jobba henne lite men hon var så pigg så ja kunde inte samla henne så mycket som jag ville men annars så gick det kanoners! Galoppfattningarna vart väl sådär, ibland blev dom bra och ibland mindre bra. Gjorde lite skänkelvikningar och några satt som en smäck sen travade jag av henne och mumma på formen!! Så sjukt fin blev hon då! Älskade ponny ♥

Bästa ♥

Kommentarer
Postat av: Ronja

Så fina! :) kan jag komma på lovet och hälsa på någon dag? :)

2012-03-27 @ 07:45:22
URL: http://fjordfantast.blogg.se/
Postat av: Emma - hästblogg

grymt fin bild:D

2012-03-27 @ 19:53:06
URL: http://crystallheart.blogg.se/
Postat av: Mamma mmmmm

Älskar den bilden! Full av energi <3

2012-03-28 @ 13:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0