Dagens ridpass 6/3 - [Dusty ♥ Bonnie]

Jag har inte så mycket att berätta om dagen, Maja red Dusty och jag red Bonnie och jag tyckte det gick jättebra ! Dusty såg riktigt fin ut när Maja red, Bonnie fick jag inte riktigt tag i så jag tänkte att jag tar det imorrn istället. Det är jätteroligt verkligen, tror jag pratade hål i huvudet på Maja nästan, hihi! Men kul hade vi ! :D För övrigt kände jag mig lite stressad i stallet, har ingen aning varför haha men det gick bra i alla fall ;) Pussade godnatt på min älskling sen åkte vi hem och nu har jag kollat på TV med mamma, legat och degat! Men nu ska jag hoppa ini duschen, ha det najjs !
mina finaste, mitt allt♥

Kommentarer
Postat av: MajaDahlberg

hahaha åh vad vi snackade , märkte att vi inte snackat på ett tag .. älskar dig bäste:***********

2012-03-06 @ 22:17:59
Postat av: Maria - Bloggdesigner

Åhh vilken fin!

2012-03-07 @ 10:44:17
URL: http://photographybyristo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0