Dagens träning..♥ [14 Mars 2012]

Dagens träning gick bra, när jag red fram så kändes hon ganska fin, ibland superfin, men något spänd.

Träningen i sig gick ganska bra,
i början så var hon spänd.. Och juste vi var ute också, glömde säga det hihi ^^ Det var mycket runt omkring, hästar hit och dit men träningen började bra tyckte jag, hon var spänd men blev fin ändå! Sen asså ja, jag vet inte vad jag ska säga ibland var hon spänd och jag red som en kratta ibland. Sen efter ett tag kom det en lös häst galopperandes en bit bort och då fick mamma gå iväg och kolla hur det gick och så, och då var hon såå grymt fin!!!! Åå älskade ponny ♥ Sen blev hon lite, ja vad ska jag säga.. Jag kom åt henne tror jag så då tyckte hon att det blev ett snäpp jobbigare, men jag är nöjd! Mamma tog lite bilder idag också så här kommer dom ! :D
Spänd Dusty men åå vad vacker hon är ♥








Världes finaste ♥
Såhär såg det ut när jag skulle fatta galopp en gång haha, och jag vet att jag sitter som en kratta på vissa bilder men kolla på Dusty ! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder!!!

Jätte söt ponny<3

2012-03-14 @ 21:26:48
URL: http://jojjohannaaaa.blogg.se/
Postat av: Tuva

sv; awww tackkkkk!;******



ååå vilka fina bildeeeeeeer!:D<3<3<3<3<3<3

2012-03-14 @ 21:43:20
URL: http://cavallii.blogg.se/
Postat av: Lollo

Fina ni! :)

2012-03-15 @ 07:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0