Det är du som får mig att le ♥

Hej! Idag när jag kom till stallet så började jag med att göra stallet, mocka och allt sånt ! Sen när jag var klar så hämtade jag världens bästa ponny i hagen ♥ sen gjorde jag i ordning henne för ett pass på banan.


♥ DUSTY : Det gick jättebra idag tyckte jag, hoppade lite ju! Men jag värmde ju upp först och det gick bra hon var så avslappnad men hade ändå energi som blev posotiv istället för att bara springa. Men i alla fall så gjorde jag lite volter och kände lite på henne och hon var fin! Försökte vara så lätt som möjligt i händerna och då blir hon lugnare men det är det om formen är så bra då jag vet inte, rider mer med benen väldigt mycket mer så den kanske blir bättre för den skullen men jag vet inte haha xD Men hon var fin ! Och galoppfattningarna var bra idag igen! Jag tror dom blir bra när jag inte håller i henne så, har inte gjort det annars heller om jag tänker efter men aja, någonting sånt i alla fall ;D När jag hoppade så gick det helt okej hon blir så himla stark, får inte stopp på henne nästan hihi men någon gång blev det bra, så jag nöjde mig där och travade av henne lite, nöjd över passet !
♥ BONNIE : Red Bonnie på banan också gick helt okej, första gången jag red på henne så kände på knapparna lite, i början var hon lite stretig i munnen men mjuknade på sig och blev finfin hon med ! Red inte så länge för jag skulle cykla hem för våran bil är på lagning men så snälla som stallägarna är så skjutsar dom hem mig ! Så snälla är dom, tack ♥

Så det har varit en bra dag idag ! :D supernöjd !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0