Det går inte bra..

Det går inge bra för mig alls haha xD Håller på att ''spela in'' frågestunden just nu och då filmar ju inte kameran när jag har svarat på alla frågor typ 4 gånger och sen när jag väl spelar in så dör kameran.. haha lyckat! Men jag håller på, men jag tror dagens blogg får vänta tills imorrn för då kommer Cajsa och röjer upp här så då blir det någ lite roligare!
Justeeee, glömt att säga att jag kanske inte kommer få upp vloggen på datan förens nästa vecka :( För det har kommt något i det lilla hålet som man ska trycka in minneskortet så då funkar inte det och vi har ingen sladd, och på våran andra dator tar det typ 2 dygn för den att komma upp..

Just so you know..

Mina fina alien ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0