Dressyrträningen 28 Mars 2012 [AZUUUMMM ♥]

Dagens träning, jag vet inte hur jag ska förklaraden, den var helt a-a-a-amazing!!!!!!!!!

Vi tog det lite lugnt idag för jag är lite krasslig.
När jag värmde upp så gick det förvånadsvärt bra, hon var riktigt stadig och fin i formen! Erika sa att hon såg riktigt fräsch ut så vi började träningen med lite skritt och att jag skulle få henne låg och rund i formen, hon var kalasfin! Sen i traven, jättefin den med och galoppen också haha :D Hon var ritkigt fin, bästa ponnyn ♥ Övergångarna och galoppfattningarna vart riktigt riktigt bra!! Sen skulle vi köra lite förvänd galopp men då bytte hon själv, den lille busen hihi! Så jag är suuupernöjd idag, hon var grymt duktig min fina ponny ♥ Mamma är sjuk så hon kunde tyvärr inte ta några kort idag, tyvärr, hade nog blivit riktigt fina!

Det börjar verkligen hända saker med min otroligt snygga ponny! ♥

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Underbart, jag blev nr 58 som följer :) Allt bra ikväll då?

2012-03-28 @ 23:54:54
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ni va så galet fiina idag! :D

2012-03-29 @ 02:17:14
Postat av: Ronja

Hejsan! Nu är vinnarna av dagens blogg publicerade på bloggen så kika gärna in och se om just du vann en länkning: http://fjordfantast.blogg.se/2012/march/the-winners-1.html#comment



Tack för att du var med!

2012-03-29 @ 09:16:31
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0