En bra blogg för mig..

Har..
♥.. Bra uppdatering, gärna 5-6 inlägg per dag!
♥.. MYCKET bilder på bloggen, ett i varje inlägg helst!
♥.. Och som inte skriver/kopierar allt som alla andra skriver.
♥.. Inte för långt inlägg då blir det väldigt tråkigt och ögonen orkar inte läsa allt, hihi. Lite lagom sådär!
♥.. Varierade inlägg, om man skriver om utrustning så skriv inte bara om ridhjälmar, skriv om schabrak, träns, ridbyxor m.m
♥.. Har en fräsch header med fina bilder!
♥.. Inte har stavningfel, alla har haft det någon gång och man slarvar [känner igen mig]
♥.. Kommenterar mycket, AHHAHA nä skoja ;D

Om den har allt det så gillar jag bloggen garanterat !
[Men det finns säkert massa mer saker som jag inte kommer ihåg nu]

Kommentarer
Postat av: Johanna -11 år hästblogg!

Om du tycker så,är min blogg sämst haha! ;D Kram!

2012-03-09 @ 19:04:29
URL: http://ungallroundryttare.blogg.se/
Postat av: Ida Woxlin

Min blogg är du kanske någonting för dig? :D

Förresten vem har gjort din design, är du själv? :)

2012-04-16 @ 20:53:33
URL: http://idawoxliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0