I have a reason to smile, because i have you ♥

Dagen idag har varit super! Åkte till stallet med mamma vid halv tolv och då tog vi in Dusty och Bonnie [För er som är nya på bloggen så hjälper jag till med en ponny vid namn Bonnie tills på onsdag för hon som äger henne är bortrest]. Men i alla fall så red mamma Dusty och jag Bonnie. Dusty såg jättefin ut, det som jag såg och mamma sa att hon var riktigt fin! Bonnie red jag lite kravlöst lite skritt och trav, mysigt var det i alla fall ♥

Sen åkte mamma hem och jag stannade kvar i stallet och jag fixade massor där i typ 2,5 timmar alltid lika mysigt!
Jag mockade, packade hö, gjorde krafft, sopade, lindade ihop lindor, putsade sadeln och stövlarna och massa mer. Så ja, nu är jag väldigt trött haha xD Men hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag haft! :D
min älskade ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!:)



Du hade kommenterat min blogg! Tack så hemskt mycket för kommentaren och du har grymt fin blogg du med!:)



Visst vi kan göra bloglovin byte :) Börja följ mig så släng bara in en komentar så börjar jag följa dig :)



KRAM!

2012-03-11 @ 18:57:11
Postat av: frida

fin bild!! :D

2012-03-11 @ 19:59:14
URL: http://allround.devote.se/
Postat av: Emelie

Japp, nu är hon min alldeles egna ponny :')♥

2012-03-12 @ 07:25:21
URL: http://gemes.blogg.se/
Postat av: Petra

Gud vilken söt ponny! Älskar ögonen :)

2012-03-12 @ 09:57:15
URL: http://pejobe.blogg.se/
Postat av: e mma

fina. (:

2012-03-12 @ 14:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0