I mina ögon är du perfekt ♥ [Dusty 4 mars 2012]

Idag kom vi till stallet ganska sent, vi åt mat hos några kompisar så det blev lite senare än tänkt men skitsamma ;D

När jag kom till stallet började jag med att ta in min älskling från hagen ♥ Medans jag gjorde i ordning henne för ett ridpass på banan så pratade jag lite med Bella och Cassandra, lika knas som alltid, hihi ! När jag var klar så gick jag ut från stallet och hoppade upp på henne rygg, och ni fattar inte hur lycklig jag är när jag sitter på hennes fina rygg, det är det bästa som finns ♥
Banan hade börjat frysa lite så vi hoppade inte men vi la fram lite bommar i alla fall, men jag började passet som jag alltid börjar och det är ju att skritta fram henne och sen korta upp tyglarna och jobba henne i skritten. Och jag ställde inte så mycket krav på henne, försökte ha en lugn och stadig hand och sen fick hon gå i en låg form. Men hon var fin, det var hon! Sen började jag trava och det kändes samma där, vi travade runt lite och hon kändes pigg men ändå lugn, svårt att förklara haha ! Sen fattade jag galopp och galoppfattningarna var så mycket bättre idag, hon gick upp litelite i formen men det är ändå på bättringsvägen hoppas jag ! Så jag galopperade runt lite på volter och hon var jättefin, jättenöjd är jag ! Och det gick jättebra att rida över bommerna också så jag är superduper nöjd ! :D
världens bästa ♥

Kommentarer
Postat av: fanny :)

snyggingar!

2012-03-04 @ 20:39:07
URL: http://fannyboorjesson.blogg.se/
Postat av: fanny :)

sv: aah askul x) <333333333333

2012-03-04 @ 21:35:31
URL: http://fannyboorjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0