I was born to love you baby ♥


Åå jag är så nöjd över Dusty idag, hon är så duktig, så lycklig!

När Cajsa och jag kom till stallet så började vi att mocka sen gjorde vi maten och vattnet, sen vart klockan så mycket så vi fick ta in henne direkt och börja borsta, när vi stog och borsta så kändes hon lite nervös men hon stog ändå still men vi satte på all utrustning och gick ut på banan senare.
När jag red fram så kändes hon riktigt fin ! Eller ibland var hon riktigt fin, ibland var det lite sådär in med rumpen haha! Förövrigt kändes hon riktigt lugn måste jag säga, vilket förvånade mig lite. Hoppa + vila dagen innan = pigg pålle enligt mig men så var det ju inte haha! Sen jag jag hade värmt up ett tag så var hon riktigt fin, duktiga ponnyn ♥
Själva träningen gick helt okej, hon var inte så megapigg som jag trodde men det klart att hon taggade till men det var inte så att hon sprang efter hindrena eller så. Jag är nöjd, vi tränade mest lydnad, lite bommar, studs och sånt. Det var superkul! Och Ewa var jättebra tycker jag, hon visste vad hon ville ha ''fram'' av oss när vi red och jag tror också att hon var nöjd, hihi ! :D Sen hoppade vi en liten bana med små hinder, och det gick ganska bra sen hoppade vi en båge som vi inte riktigt fick till så jag hoppade den några gånger men den sista gången så gick det sjuuukt bra, grymaste ponnyn ♥

Sen så lastade vi henne också, vi har inte gjort det på 4 mpnader nästan så det var dags nu. Dom som äger stallet, deras transport fick vi låna och det är en vanlig transport med två platser i men vi har ju haft en enhästars bara men det gick hur bra som helst idag, gick rätt in! Åå vad glad jag är ! :D

Kommentarer
Postat av: fanny :)

åååh :'D



sv: hii tack!<33333333333333

2012-03-18 @ 20:16:36
URL: http://fannyboorjesson.blogg.se/
Postat av: Emma - hästblogg

super fina bilder:D

2012-03-19 @ 19:21:02
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0