Operationen..

Det var någon som ville att jag skulle skriva om när jag operarade mig.

Den 29 December 2010 så skulle jag sova över med min kompis Alva, vi hade jätteroligt och vi satt vid datorn och surfade runt och hade jätteroligt ! Men när jag satt där så kände jag att jag hade lite ont i magen och jag sa det till Alva och hon vart nog också lite ''orolig'' men vi tänkte inte på det men den natten så sov inte jag bra alls, vaknade av att jag hade ont i magen och kunde knappt röra på mig. När det blev morgon så sa jag till Alva att jag hade jätteont i magen. Gick ner och sa det till pappa som satt i soffan och som tur var så var han ledig den dagen! Men i alla fall så sa jag det och det var på vänstersidan och bara jag tog på magen gjorde det rent utsagt skitont..

Gick som en tant gjorde jag också, haha ! Och då ploppade det ju upp : BLINDTARMEN !!!!!! i hjärnan. Så pappa ringde till vårdcentralen och dom sa att vi skulle åka in till akuten direkt så Alva fick åka hem och det var helt panik ! När vi åkte in till sjukhuset så hann vi knappt sätta oss i väntrummet förens dom sa att vi skulle ta sprutor och grejor, sen fick jag ligga i en säng i några timmar men halv 3 på natten så blev jag opererad, alltså så var det blindtarmen som ville bort haha ;) Det var så det gick till, inte så kul om man säger så den sista timmen var plågsam asså.. Det var som någon högg en kniv i magen, så ont gjorde det :/
Så jag fick inte rida på typ 1 månad, usch vad hemskt det var ! Men nu mår jag hur bra som helst, livet leker hihi ! :D
Hittade inte någon passande bild, hihi.
Foto : jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0