RESULTAT FRÅN DAGEN



Dagen har varit superbra tycker jag!
Dusty har skött sig väldigt bra tycker jag! min fina ponny ♥
Lite snabbt om morgonen: Gjorde i ordning henne, koppa osv sen iväg till tävlingen!
LC:2
FRAMRIDNING : I början var hon lite spänd, men jag var lugn och skrittade runt lite och sen kortade jag upp tyglarna, jobbade henne lite och så. Det gick bra, i början var hon spänd men slappnade av efter tiden och då blev hon jättefin! Hon jobbade på super och vart lugn tillslut. Galoppen var inte prima men helt okej!
BANAN LC:2 : Hon vart lite spänd och jag blev trött i benen så jag kunde inte driva lika mycket som jag hade velat göra, haha! Men det gick helt okej, galoppen var inge bra idag vet inte vad det var men aja, 63.214 % blev det så jag är jättenöjd med Dusty!
LB:1
FRAMRIDNING: Hon var jättefin, hon var så duktig och kämpade på, min kämpe ♥ Galoppen var inte super nu heller men lite bättre kanske traven var riktigt bra!
BANAN LB:1 : Jag tyckte att det gick riktigt bra tills skritten kom, efter det så vet jag inte vad som hände hon blev som en bomb som skulle explodera när som helst! Så det gick inte så bra då.. Men jag fick 60.69 % Så jag är jättenöjd!

Så i en helhet så är jag kalasnöjd med Dusty, hon skötte sg hur bra som helst och var sådär riktigt riktigt fin ibland! Så jag är mer än asnöjd ! :D

Världens bästa ponny♥

mitt allt♥


Kommentarer
Postat av: Ronja - Frågestund på bloggen!

Fina! och GRATTIS :D<3

2012-03-11 @ 14:58:32
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0