She's hotter than fire ♥


Dagen idag var superbra, är jättenöjd och glad! :D När jag kom till stallet började jag med att hälsa på Dusty i hagen ♥ Sen började jag med att mocka, byta vatten, packa hö och göra krafften. Sen hämtade jag Dusty i hagen, hon var så söt hon kom till mig och såg så trött ut, sötnöten! Gjorde i ordning henne för ett lätt pass på banan i alla fall :)

♥ DUSTY: Dusty var sjuuukt fin, riktigt fin i formen! Och då menar jag riktigt riktigt fin! Jag red inte så jättelänge men när jag red så travade jag över lite cavalettibommar och det gick kanoners! Galoppen var grymt fin, och galoppfattningarna med. Så ja, vad ska man säga ? Det gick AWESOME ! :D
Sen gjorde jag i ordning Bonnie [som jag hjälper till med tills imorrn].
♥ BONNIE: I början så försökte jag mjuka upp henne, gick sådär hon var lite stumm i munnen men mjukade på sig ganska snabbt idag, inte helt men lite. Sen travade jag runt lite på långa tyglar så hon skulle komma igång, sen fattade jag även galopp och shit vad pigg hon var haha! Sen jobbade jag henne lite och det gick helt okej ibland var hon fin men ibland vet jag inte, haha xD Sen i slutet blev hon riktigt fin hon med, formen var as maffig ! Så jag är nöjd !

Pållarna har skött såg otroligt bra idag, Dusty var grymmmm ♥

bästa ponnyn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0