Transportskydd Showmaster®

Dom här transportskydden tyckte jag var rätt snygga, bra och praktisk färg på dom. Men jag vet inte om jag gillar att dom var så korta som dom är. Det finns ju transportskydd som går upp mer som jag gillar mest men på många hästar som jag har sett så tycker dom att transportskydden är obehagliha, Dusty är en av dom haha! Jag tycker dom här är lite fulare men tror hästarna gillar dom mer! Dom finns att köpa på Hööks för 249 :-.

Vad tycker ni ? Höga eller låga transportskydd?

Kommentarer
Postat av: Madde

Använder alltid låga på min ponny, hon försöker trampa/sparka av dem om det är höga ;) men håller med om att höga är snyggare & känns som om de borde skydda bättre :)

2012-03-26 @ 16:07:20
Postat av: Ronja

Jag tycker det är snygga! :)

Har låga till Juppi men bara eftersom han fick med sig det och jag inte kännt att jag har haft pengar att köpa höga. Men skulle helst vilja ha det!

2012-03-27 @ 09:28:26
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0