Under Göteborg Horse Show..

..Så träffade/såg jag ganska många ''kändisar'' I bloggvärlden såg jag Ponnysanning, Nellieberntsson, Sara Carlsson och ponnyochryttare ^^ Det som var lite extra roligt var att man stog typ några centimeter ifrån Nellie.. och kom med på en bild på Adam och henne, står i en brun mössa bakom, hihi ! Men i alla fall så såg jag Lisen Bratt-Fredricson, Helena Lundbäck och sen skrev Patrik Kittel lite autografer också så det fick jag också !
Och ni behöver inte kolla på mig för jag hann inte le innan mamma hade tagit ett kort.. xd

Sen sprang vi på Tobbe Larson vid alla transporter haha ! Åå nu fick jag äntligen höra hur han pratade i verkligheten, så härligt ! :D

Mhiihihih !

Kommentarer
Postat av: Emma - hästblogg

shit vad avundsjuk jag är!:O

2012-03-02 @ 17:26:26
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0