VÄRLDENS BÄSTA PONNY ♥


Hej på er! Förlåt för att jag itne har kunnat lägga upp det här inlägget tidigare men hela min familj har varit ute på resturang idag haha så då kom vi hem lite sent. Men nu är jag hemma och ska skriva om den underbara dagen!

Dagen började med att jag hade ont i halsen, inge vidare skönt :/ Så jag var hemma från skolan idag, pappa skjutsade mig till stallet vid 4 för jag fick inte cykla tidigare haha, men i alla fall så började jag att mocka och göra maten. Sen gick jag ut i hagen med några morötter och gick en liten promenad med Dusty ♥ Och ja, eftersom familjen skulle åka och äta så kunde jag inte gå så länge men 45 minuter blev det ändå. Det var såå mysigt! Så under den tiden så klappade jag henne typ hela tiden och pussa på henne, gav henne morötter och vi stannade upp ibland och så kramade jag henne hihi, det var grymt mysigt! Sen gick jag in i stallet och borstade av henne lite och pussade godnatt på min fina älskling ♥ Och jag måste bara säga att inga hästar hade täcke på sig ute idag, hur skönt är inte det?! Tror Dusty gillade det i alla fall ! :D
världens bästa ponny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0