Your a-a-a-amazing ♥ [Ni måste läsa, sötaste ponnyn]


Idag var det verkligen en mysdag i stallet, helt underbart ♥

När vi kom till stallet så hade dom precis tagit
in hästarna så hon hade inte hunnit få sitt insläpphö så hon var så söt och stog med huvudet ute i gången med öronen spetsade :') Så jag pussade på henne och så ställde jag upp henne på gången så fick hon äta där, sen skulle jag gå och mocka så kollade jag efter lite då och då för att se så hon nådde höpåsen. Och när jag mockar så ställer jag alltid hennes vattenhink i spolspiltan [hon stog i spolspiltan när hon åt höet] så det tänkte ju inte jag på något mer, mamma fixade fodret så då flyttade hon på hinken så den stog 1 meter ifrån Dusty och rätt som det är så hör jag att hon går iväg till vattnet, hon var ju törstig mitt hjärta!

Tror ni inte att hon står på höpåsen med all hö i då eller? Asså hon var så söt och så försökte hon få tag på vattenhinken som det var vatten i med hjälp av hennes överläpp, asså att jag inte filma eller tog kort, för hon var så sjukt söt :') Så hon stog på höpåsen med ena bakbenet och ena frambenet, mina söta älskling ♥
Det ordnade sig sen haha :D Så jag borstade av henne lite och kratsade hovarna, sen på med ett täcke!
Och så fick hon många många morötter och godisar, tror hon tyckte det var riktigt gott! :D
Jag är så sjukt glad att jag har dig, älskar dig mest av allt ♥

Kommentarer
Postat av: Märtha

aww sötisen :)

2012-03-30 @ 23:02:22
URL: http://indianahorse.blogg.se/
Postat av: Emelie-ponylove.blogg.se

Super söt ponny! Sånna ögonblick är underbara <3

2012-03-31 @ 09:34:06
URL: http://ponylove.blogg.se/
Postat av: frida

sötnooos!

2012-03-31 @ 19:45:49
URL: http://allround.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0