You're the only one for me ♥

Idag skulle ju jag hoppa men det blev inte så för vi skulle ha åkt bort imorrn men vi skulle inte det så då skulle hon vila imorgon igentligen fast hon skulle ha vilat idag från början, men eftersom vi inte skulle åka bort så kunde hon vila och då blev det som vi hade tänkt först, krångligt jag vet men hon vilade idag i alla fall, haha ! xD

Men ja, somsagt så vilade hon idag, men när jag kom till stallet började jag med att mocka, byta vatten och lägga in insläppsmaten. Sen gjorde jag krafftfodret och sen packade jag hö :) Sopade lite och fixade i orning, fyllde på vatten i hagen och pussade på min älskling i solen ♥ Sen gick jag in i stallet igen och fixade lite till, tvättade lite saker och sen tog jag in Dusty och spolade av hennes fossingar och borstade lite på henne, och mös såklart ! Provade även hennes nya Eskadrongrimma som satt som en smäck, hon passade jättebra i den färgen dessutom ! :D Tog några mobilbilder också, men dom kan ni få lite senare. Sen packade jag lite hö åt Cassandra & Bella [Och för er som är nya och läser bloggen så är Cassandra & Bella dom som äger stallet jag står i ^^] Sen gjorde jag inte så mycket mer, pussade godnatt på mitt hjärta och åkte hem ^^ Och nu sitter jag här och ska skriva lite inäll, men ni får ha det bra !
mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Tuva

sv; du är finast mitt hjärta!!:*<3<3<3<3<3<3

2012-03-02 @ 21:30:40
URL: http://cavallii.blogg.se/
Postat av: Emma - hästblogg

super gullig bild!:D

2012-03-02 @ 21:42:51
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0