ÄLSKLING, IDAG ÄR DET DIN DAG ♥

Idag blir finaste tjejen 11 år, stor flicka nu! Tiden går så fort, vi har så himla roligt tillsammans, att sitta på din underbara rygg är glädje för mig, i 1 år, 3 månader och 14 dagar har du varit min. Jag ångar inte en sekund att det var dig som jag ville ha, jag kände det, det sa klick direkt, allt satt. Du var perfekt ♥
Du får mig att må bra, det är du som får mig att gå upp på morgonen, direkt när jag slutar skolan så är det till dig jag vill, ingen annan stans. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig, du betyder allt för mig, en dag utan dig, det skulle inte funka. När jag tänker på dig så får jag ett stort léende, den känslan är obeskrivlig. Du är allt jag behöver, allt jag vill ha. Jag älskar dig mest av allt, mitt fina hjärta, min älskling ♥




Loved you once, love you still, always have, always will ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Grattis!!!

2012-05-11 @ 01:41:26
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0