DAGEN

Hejsan! Det var såhär att det åskade hemma hos oss igår kväll så jag hann inte skriva om träningen bara så ni vet det och att dagens inlägg kom lite senare för att internet var inte på hemma för vi hade stängt av det, för att det åskade. Men nu är jag här igen!

Idag var jag uppe med tuppen! Åkte til lstallet vid nio, tog ut min fina Dusty ur boxen och borstade henne lite för att sedan ta en promenad, det var supermysigt! När vi var i skogen så var det fruktansvärt mycket mygg så jag vände hem igen, kändes inte snällt mot henne men annars gick det prima! Släppte ut henne i en liten hage med gräs i, gott tyckte hon! Sen in och mocka, packa hö och göra krafften! Sen kom mamma med en påse från Hööks, hon hade köpt en sånhär flugsak som man sätter på grimman, kommer inte ihåg vad det heter man i alla fall så köpte hon flugspray och pälsglans också! Sen pussade jag hejdå på min älskling och åkte hem, och när jag sitter i bilen så ger pappa mig en Iphone 4, shit vad chockad jag blev och glad! :D Så nu kommer det bli uppdatering!
världens bästa ♥

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Men du skriver väl om träningen sen? :O <3333333333

2012-05-26 @ 12:24:19
Postat av: evelina

jätte fin blogg! titta gärna in på våran :)<3 har du gjort idag då?:)

2012-05-26 @ 12:32:17
URL: http://poniiriders.blogg.se/
Postat av: Emma - hästblogg

super fin bild:D

2012-05-26 @ 13:54:39
URL: http://crystallheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0