Dagens Dusty ♥ [trettonde maj tjugohundratolv]

Idag åkte jag till Dusty lite senare än vanligt, mamma och min kusin hängde med! När vi kom till stallet så hälsade jag på min finaste och sedan gick jag in i stallet för att mocka. Mamma och min kusin gjorde maten ^^ När vi var klara så tog jag in Dusty från hagen! Sen kom Cassandra och Bella, snackade med dom och så tog dom in lite hästar. Borstade henne, min lortgris ♥ Och gosade, sen masserade jag henne och hon har redan blivit mycket bättre i bakbenen, reagerar itne [hon har inte gjort det sen massören var där men ändå ^^] volket leder till att hon är bättre i ryggen! Men hon ska få ta det lugnt i 2 dagar till, sen är vi tillbaks! masserade in lite arnika på rumpen och sen fick hon gå in i hennes box och äta lite, pussade på henne och åkte hem igen. Så det blev en kort stalldag, saknar henne ♥
älskade ponny, du är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: e mma

kan du inte visa, stallet å sånt.. där dusty står? :)

2012-05-13 @ 23:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0