Dagens ridpass 2/5 - [Dusty ♥]

Idag när jag kom till stallet så började jag med att hälsa på finaste Dusty i hagen, hon hade fått ett litet sår på bogen/bingan, kanske fått någon spark av Splash eller något :/ Sen i alla fall så gick jag in i stallet för att mocka, packa hö, göra krafften och lite sånt. Jag, Maja, Pernilla, Bella och Cassandra som var i stallet så mycket skratt blev det! :D 
Sen gick jag ut i hagen för att hämta min älskade, hon verkade lite trött idag men vi tog en lugn ridtur. Borstade av henne och kratsade hovarna, sen på med benskydd och träns, red barbacka, det var supermysigt! :D Skrittade mest, jobbade henne lite i skritten och hon var fin! Sen travade jag lite och ibland var hon riktigt fin, hon blev pigg när jag travade, hihi. Sen skrittade jag igen på lång tygel så det var ett lätt ridpass idag ^^
Sen när vi kom in i stallet så tog jag av henne skydden och tränset, borstade av henne lite och gjorde rent det lilla såret och sen gick jag ut med henne till ridbanan där hon fick äta lite grönt gräs, hon uppskattade det väldigt mycket! Ville inte gå där ifrån sen, sötnosen ♥ Sen släppte jag ut henne i hagen och pussade godnatt på henne, så skönt att dom kan stå ute längre nu när det är så varmt!
Jag älskar dig sjukt mycket världens bästa ponny ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Sjukt fina bilder på er finisar! Vem fotade? :D <3

2012-05-02 @ 21:41:04
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Jag tränar för Eva Koppfeldt* ;)<3



Fina bilder! Du och Dusty passar verkligen tsm!

2012-05-03 @ 08:15:31
URL: http://gemes.blogg.se/
Postat av: Mizel Eriksson

Superfina bilder! :D<3

2012-05-03 @ 14:00:36
URL: http://vibymizel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0