Dagens ridpass 31/5 - [Dusty ♥]

Idag när jag kom till stallet så mockade jag först, det regnade inte då så jag passade på att mocka + att byta vatten, när jag var klar med det så tog jag in min fina Dusty och då började det ösregna, när jag hade kommit in precis, snacka om tur? :o Så jag borstade och gosade lite med henne, min fina älskling ♥

Sen kom Maja och då satte jag på benskydd och träns, sen skrittade vi ut en bit. Eller jag gjorde det, Maja gick en promenad! Det gick jättebra, hon var pigg och glad! I slutet så blev hon lite jobbig, hon triggade upp sig själv och började vända åt andra hållet [vändahemmåtsvängar] och då måste jag vara med, med skänkeln, fort! Hon får inte göra så, hon måste lära sig att man inte får stanna så man får blir lite arg! Sen blir hon lite tittig när hon håller på så och jag får verkligen vara bestämd!
Men annars gick det jättejättebra, det var supermysigt! Maja och jag skrattade som vanligt :D
Sen fixade jag klart i stallet, la fram lite tävlingssaker tills Lördag och kikade så att tansporten är i ordning, sen pussade jag hejdå och åkte hem!

bästaste♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0