DRAMATISK/SPÄNNANDE/ROLIG DAG

Idag har det varit spännande, det har varit lag, DIV 1. Tjejorna vann omgången och kom 2:a totalt, strålade! Det var väldigt många som blev uteslutna och ramlade av och en tjej fick en riktig krasch.. Ambulansen fick komma till och med, tråkigt nog. Hon skulle hoppa en 2-kombination och kom bra in på första men hästan stannar på andra och hon gör som en volt/kullebytta över hindret och landar på bommarna, aj! Hon ställde sig och och såg okej ut men det var hon inte, hon föll ihop och skakade.. Så vi tog en paus och väntade på ambulans. Dom tror att hon kan ha brutit armen/axeln, men vi hoppas att hon mår bra nu! Satt i dommartornet idag igen med samma uppgift, roligt roligt!
lag div 1
Sen åkte jag till stallet och då gick jag ut i hagen direkt för att hälsa på min älskade Dusty, sen gick jag in i stallet och mockade + att jag fyllde på vattnet. Sen tog jag in Dusty och gjorde i ordning henne för en uteritt! Jag red med Pernilla idag som red barbacka, vi red först den vanliga rundan som jag brukar rida. När vi red där så jobade jag henne hela tiden i skritten och då var hon riktigt fin stundtals, småtravade lite också och det var samma där, hon var riktigt fin ibland, formen var mumma! Sen red vi till travrakan, shit vad roligt det var! :D Dusty vart värsta racerponnyn, hihi. Försökte öka och minsta, hon lyssnade grymt bra, hon brukar bli så himla stark men idag var hon så himla duktig! Åå det är så härligt att galoppera, kunde till och med jobba henne lite i galoppen, det är ovanligt, haha! Sen skrittade vi hem, en riktigt härlig uteritt!
Världens bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0