Dressyrträning 3 Maj 2012 [världens bästa ponny ♥]

Idag var det ju dressyrträning, det gick jättejättebra, är supernöjd! :D

När jag red fram så kändes hon fin men lite seg i munnen, lite trött var hon nog, snuttan ♥ Men jag började trava och hon kändes riktigt fin! Sen när jag började rida för Erika så skrittade vi lite först men började trava rätt så fort och hon kändes fin, red på volten och jobade lite på formen och det gick jättebra. Sen fattade vi galopp och galoppfattningarna vart ganska bra, det är bara jag som ska finslipa lite så sitter dom som en smäck!
Sen saktade jag av till skritt igen och då fattade jag galopp, från skritt. Vilket gick hur bra som helst, inget travsteg eller något [Inte för att det brukar bli det men, ändå ^^] Så vi gjorde lite galopp skritt, skritt galopp osv. Det är jag riktigt nöjd med! Hon var så himla duktig!
Sen fortsatte jag galoppera på volten för att senare göra galopparbetet i LA:1an alltså, 10 meters volt och sen förvänd. Första gången blev det inte så jättebra men ganska bra! :D Sen när jag samlade henne mer så vart dom riktigt riktigt bra, galoppen var suuuper idag! Sen red jag igenom LA:1an och det gick riktigt bra, skänkelvikningarna vart jättebra, ryggningen blev också ganska bra, galoppen vart suuuuperbra, travökningarna vart också riktigt bra så jag är suuupernöjd idag, Dusty var så himla duktig! :D
Tröjan förstörde hela matchningen, sorry för det, men Dusty är världens snyggaste ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Ni har alltid så snygga outfits!

2012-05-04 @ 01:36:50
URL: http://ohjuliet.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

så sjukt fina sötis! <3

2012-05-04 @ 22:26:27
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: frida

jätte fina bilder & snygg outfit! ni klär bra i den! :)

2012-05-06 @ 18:44:33
URL: http://allround.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0