Dressyrträningen 16 April 2012 [Duktiga Dusty ♥]

Dressyrträningen idag kändes inte så bra kändes det som men ibland var hon riktigt rikgtigt fin!

Nu undrar ni säkert hur det gick i helhelt och jo men det gick bra,
jag tror att det var jag som hade en dålig känsla bara, tyckte att hon var lite hetsig och lite överallt ibland xD Formen kändes inte så jättebra ibland, jag red inge vidare, lutade mig frammåt ibland och jag höll inte om henne med benen ordentligt hela tiden så då gick hon upp ur formen men ibland, då skulle ni ha sett, så sjuuuukt fin!
När man kollar på filmerna som mamma filmade så ser hon så grymt fin ut, men jag tror bara att det var min känsla som inte tyckte samma ^^ Men jag fick mig en flygtur.. Hon har ju skrittat i en vecka nu så hon är ju lite pigg, så när jag skulle ta en förhållning på yttertygeln så fick hon nästan panik och hoppade iväg, var hon en halvmeter från sadeln en gång, men satt kvar! 
Men hon var jättefin! Red igenom LA:1an också, gick jättebra! Ryggningen blev helt okej, första skänkelvikningen blev ganska bra bara det att jag började med den lite sent vilket resulterar till att jag kommer ut lite för sent, andra skänkelvikningen så missförstog vi varandra lite, sen när hon väl flyttade så hade inte jag så mycket yttersida men vi kämpar på ^^
Jo men jag är nöjd! Det gick bra, Erika tyckte det gick skitbra, klockrent sa hon! :D Så det är roligt! Vi ska ses på wittvång på fredag också så ska Erika få kika på oss!
Världens finaste, du är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Superfina bilder! ♥

2012-05-17 @ 12:57:46
URL: http://idawoxliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0