Du är luften jag andas ♥

Idag när jag kom till stallet så väntade Maja på mig, vi skulle rida ut tillsammans, superkul! Först så hämtade vi in vära älsklingar från hagen gosade och borstade på dom! Dusty var så go idag, som hon alltid är ♥ Masserade henne och sen på med sadel och träns. Vi skrittade en lång och mysig tur på 1 timme ungefär!
Det gick suuuperbra hon var så himla duktig! Lugn och avslappnad, jobbade henne ibland och hon var riktigt riktigt fin i formen, rund och fin! Det kom alla möjliga bilar men hon bryr sig inte, det är så skönt att det går så bra [Inte för att hon var varit ''rädd'' i trafiken, aldrig. Men ändå, så himla skönt!] Är riktigt nöjd idag, hon var superduktig ♥ Sen red vi hem igen och då tog jag av all utrustning, masserade henne och tog på lite kyllera på bakbenen. Hon var lite gallig på bakbenen, hoppas det blir bättre! Sen fick hon gå ut i hagen och äta lite, så himla härligt väder! Maja och jag red i kortärmat, så härligt!
Älsklings ponnyn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0