GÄSTBLOGGNING - LINA

Hejsan jag fick gästblogga på Amandas blogg och jag är jätte glad över det! tack Amanda! :)

Jag heter Lina och jag är 14 år (blir 15 år i Augusti.) Min hobby är ridning och träna med min hund. Jag verkligen älskar Hästar och Hundar!
Jag rider på en ridskola med namn Kungsbackaridkubb och jag rider på fredagar på ponnys. Men jag är skötare på en stor häst som heter El Diablo han är 8år.
och jag tar hand om en shettis med namn Engla och hon är  4år fast hon står inte på ridskolan utan ett privatstall. Min hund heter Mandy och hon är rasen Papillon och hon är 2 år. Jag tränar henne med Agility,trix och lydnad!.
Jag är verkligen en belieber! ;). Har älskat Justin Bieber i 3 år nu typ! :)

Min blogg heter www.linajosefinaandersen.devote.se

Mvh Lina och ett STORT tack till Amanda att jag fick gästblogga! :)

Här är en bild på mig och min favorit ponny på ridskolan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0