HÄRLIGT - KAOS - SKITKUL.. [Funktionärsdagen]

Som rubriken lyder, dagen har varit blandat med det haha! Det har varit jättehärligt och roligt men blandat med väldigt mycket kaos.
Det blåste som jag vet inte vad
[Skönt att sitta inne, hihi]. Banpersonalen fick stå vid varje hinder för att dom inte skulle blåsa ner, men dom blåste ner ändå och så kunde det inte fortsätta, det var 2 klasser kvar så vi fick flytta in alla hinder till ridhuset. Det gick så himla fort, alla på hela tävlingplatsen hjälpte till, så himla bra jobbat! Så sen var vi igång igen och jag har suttit koncentrerad framför en dator i 11 timmar, nästan i sträck - Det ni! Sen när alla klasser var slut så byggde vi om banan inför morgondagen, då tar vi nya tag!
Det här var inte ens hälften som hjälpte till att bygga banan..
Sen åkte jag till min älskade ponny som jag inte hade träffat på hela dagen, blev bemött med ett huvud utstickandes från boxen, med öronen frammåt, så himla go är hon Så jag hälsade på henne och pussade på henne, sen började jag med att packa lite hö och göra krafften medans jag snackade med Bella och Cassandra, två sköningar det ska ni veta! Sen ställde jag upp Dusty på gången, myste lite med henne och borstade henne, bästa ponnyn ♥ Sen mockade jag boxen och fyllde på henne vatten, delade några ord med henne och gav henne massa godis sen fick hon gå in i boxen igen för att få kvällsmat!
Finaste hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Den bilden på er är väldigt fin!

2012-05-06 @ 22:03:07
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0