Hur har jag byggt upp Dusty?

Fick den här frågan av en tjej, jag vet inte hur jag ska svara på den. Det var en kluring!
Asså jag lägger upp mitt schema med en vilodag i veckan,
det mår hon bara bra av! Sen rider jag på banan varannan dag och rider ut varannan dag. Ibland kan det bli att jag rider två dagar i rad på banan men då rider jag lugnt! När jag rider ut så skrittar jag en dag i veckan, och lite trav. Dressyrtränar gör jag 1 gång i veckan och ibland hopptränar jag eller så gör jag det hemma ibland, inte så jätteofta men ibland. Rider bommar ibland, cavaletti så då får hon ju lyfta på benen ordentligt. Så då har hon blivit såhär som hon är idag! Jag är väldigt noga att hon ska ridas ut så mycket som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0