I FOUND LOVE IN YOU ♥

Idag har det varit en urkul dag, massor med skratt med tjejorna i stallet!

När jag hade kom till stallet så gick jag ut i hagen direkt och hämtade min fina
och ställde upp henne på gången, borstade henne lite sen kom Cassandra och då fortsatte jag borsta + att vi snackade ^^ Sen när vi hade borstat klart så sadlade och satte på dom regntäcken, det duggade lite så det var lika bra! När vi väl var ute så blåste det storm! Så Dusty hoppade till någon gång men för att blåsa så mycket så skötte hon sin finemang! Täckena blåste ju också men det gick bra! Skrittade bara, jobbade henne lite och hon kändes jättefin! Hon är så mjuk i munnen nu så jag hoppas det håller i sig! Sen skrittade vi hem, gick in i boxen med henne, tog av all utrustning och sen masserade jag henne lite och borsta. Det var fullt med hästar i stallet men sen efter ett tag kunde hon gå ut och så kunde jag mocka. Sen fick hon gå in igen och då gjorde jag maten ^^ Gud vad vi har skrattat i stallet, jag, Cassandra, Maja och Pernilla, vi har haft så roligt! Efter vi hade skrattat klart så pussade jag på min älskling och cyklade hem med min gummiboll Maja :D
Finaste Dusty ♥ kolla inte på hur jag sitter, rider lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0