ÖREBRO RYTTARTEAM - LB:1, LA:1 - Little Dusty Wind ♥

Idag har det varit en bra dag, Dusty har skött sig jättebra och jag är nöjd! :D
LB:1 framridning: Hon var jättefin! I början så är hon alltid lite trippig när man skrittar fram men slappnar av sedan. Jobbade henne i skritten och hon var superfin! Travade igång henne och hon kändes riktigt bra, bara jag hade henne på rätt ställe eller hur man ska säga. Hon var lite öppen i formen stundtals men annars super! Galoppen var också riktigt bra, nöjd!

LB:1 Banan: Nä, hon var spänd :/ Så typiskt! I collectingring så var hon också superfin men på banan så vart hon lite spänd vilket resulterar till lite öppen form, synd men annars så var hon fin! Inga större missar, lite småmissar. Galoppen kändes riktigt fin! Fick 60.00 % blankt, så bra betalt för den ritten! Hon var duktig ♥
Sen fick hon gå in i transporten i ett tag ^^

Sen lastade vi ut henne och red fram igen! :D 
LA:1 framridning: Hon var mycketmycket finare nu! Så himla fin stundtals! Red fram så som jag gjorde i LBn och det gick bra men nu gjorde jag lite skänkelvikningar, dom blev inte så jättebra haha! xD Vissa blev okej! När jag skulle rygga så blev det inte heller så jättebra, jag gjorde lite fel men en gång så blev den jättejättebra! Förövrigt så var hon riktigt fin! :D
LA:1 Banan: Hon var såååå fin! Formen var så himla fin och jag är så himla nöjd! on var lite spänd vid transporten som domaren satt i men superfin! Första skänkelvikningen blev ganska bra, den andra blev inte alls bra, ryggnigen blev ganska bra, lite fort gick det kanske men annars då gick det kanoners! Sen när jag kom till galoppen så var hon jättefin! Sen när det var första förvända så gick det jättefort haha xD Och jag höll inte om mde benen ordentligt så då bytte hon galopp så då blev det ingen förvänd galopp där. I den andra förvända så gick det jättebra, fick en 7:a på den faktiskt! Fick 58.421 % och är jättenöjd med det!
Men grejen var den att om hon inte hade bytt galopp och jag hade fått en 6a på den så hade jag ju fått 12 poäng med eftersom det är koff 2 på den, så då hade jag legat på 62 % Men nu fick jag ju noll på den eftersom hon inte kunde visa någon förvänd galopp. Så det var en väldigt lyckad debut, hon var så sjuuuukt fin inne på banan! Är så himla nöjd! :D
Min älskade ♥

Kommentarer
Postat av: frida

vad fina! <3

2012-05-20 @ 10:19:43
URL: http://allround.devote.se/
Postat av: Emma - hästblogg

kul att det gick så bra!:D

2012-05-20 @ 18:03:09
URL: http://crystallheart.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

finisar :D <3

2012-05-20 @ 20:37:48
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0