Presentation - Amanda & Dusty

Det var en tjej som tyckte att jag skulle göra en presentartion om mig och Dusty, jag har nog lite nya läsare nu och det är ju spuerroligt! :D 
Ja, vem är jag då? Jo, jag heter Amanda Hellman och har nyss fyllt 14 år. På förmiddagarna är jag i skolan, går på Adolfsbergsskolan där jag är med min fina vän Cajsa! Jag bor i Örebro med min mamma, pappa, 2 brorsor en hund, en katt & min fina ponny! Min ponny då, hon heter Little Dusty Wind, Dusty som hon kallas! Dusty är ett sto, gulbrun eller vad hon nu är xD Hon växlar färg väldigt mycket men nu på sommaren så är hon gulbrun! Men i alla fall så fyllde hon 11 år för någon vecka sedan alltså är hon född 2001. Med Dusty tävlar jag dressyr, vi har debuterat LA precis och vi kämpar på! Vi har placeringar upp till LB. Tränar gör jag för Erika Krönert Kjellsson, en suuuperbra tränare hon har hjälpt mig otroligt mycket, har tränat gör henne i lite mer än ett år och det är sån skillnad på Dusty nu -->
Ja, jag vet inte vad jag ska säga mer. Om ni vill veta något mer så kan ni kommentera ett inlägg bara, jag svarar! 
min finaste ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv. Följer dig nu. Vrf skulle jag föresatt göra först. Jag brukar alltid säga, såklart vi kan ha Bloglovin byte. Följer dig nu så kan du göra det så fort du ser det här.

2012-05-30 @ 13:02:35
URL: http://matildiz.se
Postat av: Wilma ♥

Fina bilder!



Sv; Tack detamma :) Jag har en Nikon D3100. Vad har du för kamera? Kram!

2012-05-30 @ 13:48:29
URL: http://wilmafannylinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0